search

Deze bedrijfsvermelding is onderdeel van het autosloperijen overzicht van Autosloperij.nl. Meer informatie..


Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts

39 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Bedrijfsinformatie

  • Straat: Jochem de Wildstraat 7
  • Postcode: 5408RT
  • Woonplaats: Volkel
  • Land: Nederland
  • Telefoonnummer:
    0413-273073
  • Website: Bezoeken
  • E-mailadres: Onbekend
  • KVK: 16051774
  • Bijzonderheden:

    Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts is gespecialiseerd in auto’s en auto onderdelen van Japanse en Koreaanse automerken.

Openingstijden

  • Maandag
      08:00 - 17:00
  • Dinsdag
      08:00 - 17:00
  • Woensdag
      08:00 - 17:00
  • Donderdag
      08:00 - 17:00
  • Vrijdag
      08:00 - 17:00
  • Zaterdag
      08:00 - 12:00
  • Zondag
    gesloten

Deze openingstijden zijn ter indicatie. Neem van te voren contact op met het bedrijf, zodat u zeker weet dat het bedrijf geopend is.

  • Afgekeurde auto

  • Auto onderdelen

  • Bedrijfsauto

  • Schadeauto

  • Sloopauto

  • Tweedehands auto

Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts

Schrijf een beoordeling


12345

    • Han
    • 22 februari 2024
    • Goede prijzen goede service
      • Ga akkoord met de voorwaarden - Hierbij bevestig ik dat de review is gebaseerd op mijn eigen ervaring en ik heb geen vergoeding en/of andere giften, direct dan wel indirect, heb ontvangen van een persoon dan wel derden, om dit bedrijf te beoordelen. Op het schrijven van een beoordeling zijn de Algemene Voorwaarden van NoQ B.V. van overeenkomstige toepassing.
    • M.L.G. IJSEBAERT
    • 12 februari 2024
      • Ga akkoord met de voorwaarden - Hierbij bevestig ik dat de review is gebaseerd op mijn eigen ervaring en ik heb geen vergoeding en/of andere giften, direct dan wel indirect, heb ontvangen van een persoon dan wel derden, om dit bedrijf te beoordelen. Op het schrijven van een beoordeling zijn de Algemene Voorwaarden van NoQ B.V. van overeenkomstige toepassing.
    • Rijken
    • 14 november 2023
    • Top service en geweldig dat jullie mij hebben willen helpen om de door vandalisme afgetrapte spiegels te kunnen repareren.

      • Ga akkoord met de voorwaarden - Hierbij bevestig ik dat de review is gebaseerd op mijn eigen ervaring en ik heb geen vergoeding en/of andere giften, direct dan wel indirect, heb ontvangen van een persoon dan wel derden, om dit bedrijf te beoordelen. Op het schrijven van een beoordeling zijn de Algemene Voorwaarden van NoQ B.V. van overeenkomstige toepassing.
    • percy martis
    • 23 mei 2023
      • Ga akkoord met de voorwaarden - Hierbij bevestig ik dat de review is gebaseerd op mijn eigen ervaring en ik heb geen vergoeding en/of andere giften, direct dan wel indirect, heb ontvangen van een persoon dan wel derden, om dit bedrijf te beoordelen. Op het schrijven van een beoordeling zijn de Algemene Voorwaarden van NoQ B.V. van overeenkomstige toepassing.
    • Jeff
    • 28 maart 2022
    • Edmundo dos Reis
    • 11 februari 2022
    • Matthijs
    • 26 januari 2022
    • Supper goede demontagebedrijven
      Erg fijne klantenservice
      En goede onderdelen
      Kan het iedereen aanraden

    • J. Fukkink
    • 13 oktober 2021
    • Ik ben tot twee maal toe perfect geholpen voor een Honda onderdeel.
      Uitstekende hulp gehad bij het demonteren van een koppelingschakelaar van CV-R.
      Ik kan u dit bedrijf zeker aanbevelen.
      Top heren.

    • strik
    • 12 augustus 2021
    • Willem de Koning
    • 16 december 2020
    • Even een reactie,
      Ik had bij dit bedrijf j.l. 14-12-2020 een onderdeel besteld voor een kachelunit van mijn auto n.l. een Chevrolet Spark uit 2011 een afdekkapje, door diegene correct te woord gestaan door de telefoon en wat ook in voorraad was, netjes betaald keurig hetzelfde uur nog een mailtje terug + de factuur en de 16e ‘s middags bij me in huis vanuit Volkel n. Amstelveen dus wat mensen klagen snap ik dus niet ik ben er tevreden over bij dit autobedrijf, zodat ik dus begin Januari ‘21 er zelf langs ga om nog eens een onderdeel wat ik nodig heb voor mijn auto het op te komen halen daar heb ik vanuit A’veen 96 KM. voor over
      groet
      Willem de Koning

    • Dowar
    • 2 november 2020
    • Een van de beste autodemontage bedrijf van Benelux ik bestel altijd personeel super ?
    • Kirsten
    • 18 augustus 2020
    • Bumper besteld, stuurden ze op naar een verkeerd adres. Verschillende keren gebeld maar er wordt gewoon opgehangen. Intussen mijn bumper ergens anders laten maken. Ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn geld wat ik betaald heb. Wordt elke keer beloofd dat het de volgende dag wordt overgemaakt maar nog steeds niks.

    • Astrid Meister
    • 13 augustus 2020
    • Na een duidelijke bestelling op onderdelenlijn ( onderdeelkleur ZWART) heeft van Deije me een verkeerde kleur handgreep voor achterklep Suzuki gestuurd.
      Na diverse Mails en telefonisch contact uiteindelijk met veel moeite het aankoopbedrag terug.Ze vertikken echter om de verzendkosten á 17.25 te betalen!
      Zelfs de onderdelenlijn kan niets betekenen.
      Naar aanleiding van uw mail heb ik wederom contact opgenomen met van Deijne.

      Hun reactie daarop is dat hun een aanbieding op uw aanvraag( kleur zwart) hebben geplaatst waarbij niet vermeld staat dat het om een zwarte handgreep gaat. En het dus niet hun fout is geweest.

      Ze zijn wettelijk verplicht om het totaal bedrag dat op de aankoop bon staat terug te storten indien u binnen een termijn van 14 dagen heeft aangegeven het onderdeel te willen retourneren. Dus inclusief de verzendkosten.
      Wel zijn vaak de retourkosten voor de klant zelf, tenzij er een fout is gemaakt door het bedrijf. ( Wel hun fout)

      Helaas na meerdere pogingen om te bemiddelen zijn wij er niet uitgekomen met van Deijne, als intermediair.

    • wietse van eeks
    • 12 augustus 2020
    • wordt netjes geholpen en vlot, geheel volgens afspraak.
    • Sieds
    • 6 augustus 2020
    • Dat was dus één keer maar nooit weer.

      Je plaatst een aanvraag op de onderdelenlijn. Met duidelijke omschrijving, foto, en OEM nummer. Vervolgens krijg je een snel aanbod, echter zonder foto of nummers. Als je dat vervolgens bestelt, krijg je het verkeerde onderdeel toegestuurd, iets wat er een beetje op lijkt of er soms zelfs helemaal niet op lijkt.

      Vervolgens gaan ze moeilijk doen over retourneren. Zielige verhalen dat ze er ook niks aan kunnen doen en dat het aan jouw foto ligt. OEM nummers zijn te ingewikkeld kennelijk. Hebben maling aan wetgeving die bepaalt dat zij de klant schadeloos moeten stellen bij verkeerde levering en dus ook verzendkosten moeten vergoeden wanneer ze het juiste onderdeel niet alsnog kunnen leveren. Hebben ook maling aan wetgeving die bepaalt dat zij ook de verzendkosten moeten terugstorten wanneer je als consument gebruik maakt van de bedenktijd bij online aankopen.

      Het ding is uiteindelijk geretourneerd, en er is teruggestort, maar ik krijg nog steeds 10 euro van ze.

      Deze review is gebaseerd op mijn eigen ervaring en die van iemand in mijn omgeving.

    • Joan
    • 4 mei 2020
    • Hoe meer je koopt hoe duurder de onderdelen en prijs hangt af van de persoon dat opneemt. Hier buiten zijn de werknemers ook erg onvriendelijk.

    • latif
    • 17 juli 2019
    • kontactslot mcomplet
    • Raymond
    • 16 mei 2019
    • Geen op- of aanmerkingen.
    • Iwan
    • 15 mei 2019
    • Heb een deel van een bestelling moeten annuleren omdat de klant niet meer wilde maar het andere bestelde onderdeel word niet verzonden omdat ik bovenstaand heb geannuleerd.

    • Roland Hermans
    • 26 maart 2019
    • Verkeerde slot opgestuurd , daar het een hoop werk
      en ellende is om dit uit te bouwen, had ik besloten om noet nogmaals het hele binnen werk te demonteren en de xc60
      naar de garage te brengen om te repareren.
      Telefonisch contact opgenomen met Fa Deijne en
      niet echt klantvriendelijk geholpen, “ Ik kan verder niets voor U betekenen”
      Dus als er iemand een slot links achter nodig heeft van een XC 60 bwj 2009, laat maar weten. Ik heb er nog 1 liggen voor een prikkie.

    • Gerard
    • 16 januari 2019
    • Website is erg overzichtelijk, veel op voorraad soms moeten prijzen worden aangevraagd. Bestelling snel ontvangen.

    • Gert
    • 28 november 2018
    • Tevreden klant
    • Stefan
    • 27 november 2018
    • Meerdere malen verzocht om een foto van een onderdeel, foto zou eraan komen, dan weer niet. Telefonisch krijg ik te horen dat ik “logisch moet nadenken” en zelf een foto moet toesturen, wat ik al 2x gedaan heb.

    • Joren Hup
    • 9 juni 2018
    • Van de week heb ik tot 2x toe contact gehad over een onderdeel. Ter bevestiging in de ochtend nog even gevraagd of hij er nog was en dit werd mij bevestigd.
      Het ging om een achterklep van een Colt waar de spoiler origineel aan vast zit. Dit was ook het geval zoals te zien op de foto en bevestigd door de medewerker. Na een overeenkomst met de prijs ben ik 2 uur gaan rijden om dit onderdeel op te halen, eenmaal aangekomen hebben de beste flapdrollen de hele achterklep onbruikbaar gemaakt omdat de spoiler er niet meer op zat en er 2 flinke gaten in de body zat met een hoop plamuur..

      Hier heb ik uiteraard ter plekke een probleem van gemaakt en ze de kans gegeven hier een oplossing voor te vinden. Ik was nota bene 4 uur onderweg en €30,- aan brandstofkosten verder.

      Vriendelijk is het jonge personeel wel, maar het vermogen om oplossingsgericht na te denken is schijnbaar heel moeilijk. Dit bedrijf verdiend van mij dan ook niets meer dan een dikke vette onvoldoende, zo ga je met geen van je klanten om.

    • Jorg
    • 18 april 2018
    • Vriendelijk geholpen.
    • Peter
    • 20 maart 2018
    • Ze sturen je soms andere onderdelen toe dan besteld en weigeren hier de verantwoording voor te nemen. Als zij een fout maken worden de kosten bij de consument neergelegd. Via diverse instanties is dit gemeld. Soortgelijke klachten komen hier vaker voor en er wordt gekeken welke stappen er ondernomen kunnen worden om deze oneerlijke handel aan te pakken.

    • Cifci
    • 12 maart 2018
    • Het is de derste keer dat ik onderdelen vraagt bij deze garage.hoop zo snel mogelijk geholpen wordt.met vriendelijke groeten.Cifci

    • Moen Jethoe
    • 2 maart 2018
    • Ik wordt heel goed geholpen voel me echt thuis bij Deijne
    • PJH
    • 18 december 2017
    • Ze reageerden op onze aanvraag op onderdelenlijn dat ze het gevraagde onderdeel op voorraad hebben. Na betaling wordt het toegezonden. Bij aankomst blijkt het een onderdeel voor een andere auto te zijn dan besteld. Het gevraagde onderdeel kunnen ze toch niet leveren. Van Deijne weigerde vervolgens de kosten terug te betalen onder het mom van “wij hebben onze eigen voorwaarden”. Wet Koop op Afstand lappen ze aan hun laars, en willen ze niet ingaan op het verzoek fatsoenlijk terug te betalen. Dit terwijl ze simpelweg een ander onderdeel sturen dan betaald.

    • Herman K.
    • 9 november 2017
    • Gistermorgen om half elf een instrumentenpaneel opgehaald door overlegging van de uitgeprinte ontvangen orderbevestiging na een telefonische aanvraag om half zes de middag daar voor. De daarin verstrekte informatie en behandeling van vragen was correct en plezierig. Hulde voor een snelle en kloppende afhandeling.

    • Jan
    • 12 oktober 2017
    • Bel voor een inlaatspruitstuk van een MX5 2.0. Medewerker zegt er één te hebben en vraag foto’s om er zeker te zijn dat hij het juiste type heeft liggen.

      Reactie die volgde (per mail) was vlot. Helaas moeten ze naar de opticien want wat ze aanbieden (foto van onderdeel van hun zijde) lijkt er niet in de verste verte op. Dus gebeld. Na wat omwegen de betreffende medewerker aan de lijn. Leg uit dat de gestuurde foto’s nooit van een MX5 inlaatspruitstuk kunnen zijn. Kan zelfs aangeven dat het van een 121 1.3 (ford fiesta model is) aangezien ik deze in het verleen geregeld heb vervangen. Krijg een stug antwoord: dit is van een MX5 2.0 en dar moet je het mee doen en anders heb je pech.

      Ronduit botte benadering met blijk van grote desinteresse voor klant en grote blijk van ernstige gebrek aan product kennis.

      In het verleden geregeld zaken gedaan met dit bedrijf. Ervaring was goed. Naar het schijnt is de zaak niet meer van Tonny van Deijne en dat is te merken.

      Als dit de norm is dan absoluut geen zaken mee doen!!

    • Hari
    • 25 september 2017
    • Laatst gebeld voor een achterspoiler dat nog beschikbaar was, helaas kon ik de spoiler niet los kopen volgens de medewerker en moest hele achterklep kopen voor 200 euro echt belachelijk, terwijl de spoiler zo los kan en los verkocht kan worden heel triest hoor.
      Zoals ik ook hier eerder heb gelezen dat de prijzen door de medewerkers ter plekken worden verzonnen.

    • Olaf Veenstra
    • 11 september 2017
    • Ben hier vaak geweest. Altijd prima geholpen. Ook toen ik zelf een fout maakte kon ik onderdeel (een aandrijfas) nog ruilen.
      Ik lees hier nogal wat commentaar op de medewerkers…

      Dat komt denk deel dat er nogal wat lui zijn die denken dat het gratis monteurs zijn die tijd genoeg hebben om mee te denken over storingen.

      Mijn advies: probeer op een minder drukke tijd te komen. Schrijf kenteken op en serienummer en maak met telefoon foto’s van onderdeel. Of neem het defecte onnderdeeel mee oom te vergelijken.

    • Ton Aarts
    • 1 augustus 2017
    • Middels mijn monteur werd in 2016 ongeveer oktober een Nissan Almera motor gekocht, zijnde in uitmuntende staat, nog geen 155.000 km gelopen. Maar na 4 maanden bleek het olie verbruik op te lopen, hetgeen nu ongeveer 1 liter per 350 km is. Heb in april/mei contact opgenomen, maar de garantie zou verlopen zijn. Een ander motor zou geen optie zijn, want wil me niet nog eens aan zo’n avontuur wagen.
      Dit allemaal heeft me 1500 euro gekost en kan dit jaar de Nissan naar de sloop brengen. Heb afgelopen week een mail gestuurd, waarin ik heb gevraagd mijn auto op te kopen, want de motor zou in een prima staat zijn. Tot op heden niets van de firma Deijne vernomen. Voor mij nooit meer iets van Deijne. Ton Aarts

    • Cindy
    • 12 april 2017
    • Snelle reactie op mijn vraag via de mail. Volgende dag mijn bestelling in huis. Zeer tevreden
    • Jo van Alst
    • 14 maart 2017
    • Prima geholpen. Onderdeel was lastig te vinden. Uiteindelijk van een ander merk exact het goede onderdeel gevonden. Het mooie was dat ik zelf aanvankelijk een verkeerde had besteld. Mijn fout dus. Ik kon gratis ruilen. Complimenten.

    • Arno
    • 26 februari 2017
    • Zoals via email afgesproken ben ik zaterdagmorgen naar Volkel gekomen voor een deurgreep. Voor mij een rit van 100 kilometer. Helaas is dit op een grote teleurstelling uitgelopen.

      Ten eerste bleek de deurgreep niet klaar te liggen en kon het niet in klantvriendelijkheid grossierende personeel deze mailwisseling niet terugvinden. De twee baliemedewerkers hielden zich bezig met het zo snel mogelijk afwikkelen van de klanten, lastige vragen werden onder het toeziend oog van Jan en Alleman gepareerd met opmerkingen om de schuld hiervan bij de klant te leggen.

      Ten tweede acht het personeel het mogelijk om vijf klanten tegelijk te helpen aan de balie én tussendoor nog eens drie telefoontjes te beantwoorden. Mijnsinziens gaat dit zeer ten koste van de efficiënte afhandeling van klanten die hun zuur verdiende geld hier WILLEN besteden.

      Ten derde heb ik een uur staan wachten op een monteur die bereid was de deurgreep uit een auto te halen. Ik moest volgens de baliemedewerker maar geduld hebben, omdat het druk was. De eerste was een verkeerde kleur en het juiste exemplaar was defect. Hierop ben ik direct de winkel uitgelopen, waarvan de medewerkers duidelijk niet gecharmeerd waren.

      Helaas was dit de eerste en laatste keer dat ik ben afgereisd naar Volkel voor een onderdeel.

    • Floris-Jan
    • 23 juli 2016
    • De prijzen worden ter plekke verzonnen. De mensen die daar werken zijn onvriendelijk.
    • V Londen
    • 4 mei 2016
    • Tel geholpen gelijk een mail gekregen van de order
      Een dag later al in huis dat is nog eens een service
      Ga zo door mijn complement ??

Andere autosloperijen in de buurt

Bent u op zoek naar een andere autosloperij, autosloop of autodemontagebedrijf in de buurt van Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts? Hieronder vind u een overzicht van autosloperijen in Volkel, Noord-brabant. Deze bedrijven kunnen u helpen als u uw sloopauto wilt verkopen of als u tweedehands of gebruikte auto onderdelen wilt aanschaffen.

Op deze bedrijfspagina vindt u informatie over Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts. U vindt onder andere het adres van Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts en het telefoonnummer van Van Deijne Japanse Auto-Onderdelen – Japparts. Soms vindt u ook een website, een e-mailadres, een fax-nummer, openingstijden of andere informatie over dit bedrijf zoals beoordelingen, ervaringen en recensies.

    • Wij kopen iedere sloop-, schade- of tweedehands auto!

    • Bij ons ontvangt u ALTIJD een eerlijke vergoeding!

    • Altijd gratis opgehaald, direct geld & RDW vrijwaring!

    Laat uw gegevens achter

    Direct contact? Bel:
    06 299 666 24


      Vraag kosteloos een offerte aan

      Bent u opzoek naar een onderdeel? Vraag dan kosteloos een offerte op bij verschillende aanbieders. U kunt bij ons terecht voor nieuwe, maar ook voor sloop onderdelen, gebruikte onderdelen en tweedehands onderdelen!

       

       

      Aangeboden in samenwerking met:

      onderdelenlijn.nl